Lézerkezelés

A lézerkezelés egy korszerű és megbízható módszer a modern fogászati gyógyításban, kimagaslóan hatékony segítője a fogorvosi munkánknak!
A lézer egy nagy energiájú fénynyaláb, amely 100%-osan képes elpusztítani a kórokozókat, elpárologtatja a gyulladt szöveteket, az ép sejteket pedig stimulálja (biostimulációs hatás).
A lézersugár segítségével precízebben, hatékonyabban és fájdalommentesen történnek rendelőnkben a fogászati és szájsebészeti beavatkozások és a szövődményeket is minimálisra csökkentjük.

Rendelőmben a fogorvosi lézerek két fő típusát alkalmazzuk:
1. A kis energiájú lágylézert szájnyálkahártya betegségek (aphta, herpesz, nehezen gyógyuló nyálkahártya fekélyek) gyógyítására és fogászati műtétek  utáni fájdalomcsillapításra használjuk. A lézerterápia csillapítja a fájdalmat, gyors hámosodást eredményez, a gyógyulási idő általában a felére csökkenthető.

2. A nagyobb teljesítményű sebészeti Dióda-lézer rendkívüli előnyöket nyújt a lézersebészetben kitűnő vérzéscsillapító hatása révén, valamint a műtét után tapasztalható gyors sebgyógyulás miatt. A Dióda-lézert szájnyálkahártya műtéteknél, fogágybetegség kezelésénél, gyökérkezelés kiegészítésére, implantációnál illetve fogfehérítésnél alkalmazzuk. A hagyományos sebészi eljáráshoz képest a lézeres beavatkozásokat csak minimális ödéma és jelentősen csökkent fájdalom kíséri, ami lényegesen kevesebb kellemetlenséget jelent Önnek.

Fogágygyulladás kezelése Dióda-lézerrel

Napjaink egyik legelterjedtebb népbetegsége a fogínygyulladás és a fogágybetegség. Az ínygyulladás legbiztosabb jele az érintésre érzékeny, duzzadt, fogmosás után vérzékeny fogíny. Az ínygyulladás megfelelő kezelés nélkül fogágybetegséggé fejlődhet, elveszíthetjük fogainkat.

Az ínygyulladás és a fogágybetegség megszüntetésére a legalkalmasabb jelenleg ismert kezelési módszer a Dióda-lézerrel végzett kürettálás és mélytisztítás.
A lézeres kezelés célja, hogy az  ínygyulladást okozó baktériumokat, az elhalt szöveteket és a gyulladt szövetrészt is maradéktalanul eltávolítsuk a tasakból, fertőtlenítsük a megbetegedett fogínyt. Ezzel biztosíthatjuk a leggyorsabb és legmaradandóbb gyógyulást.
A lézeres mélytisztítás és kürettálás során a lézerfény által koncentrált energiát juttatunk az ínytasakok mélyebb szöveteibe, ahol az elnyelődik és azonnal elpusztít minden gyulladást okozó baktériumot.

Amennyiben az ínygyulladását Ön még időben kezelteti Dióda-lézerrel, akkor meg tudjuk előzni a fogágybetegség súlyosabb formájának kialakulását.
Azonban ha már kialakult a fogágybetegség súlyosabb állapota, a meglévő ínytasakok esetében is hatásos segítség a lézeres mélytisztítás.
A rendszeres lézerkezelésekkel, a megfelelően fentartott jó szájhigiéniával a betegség hosszútávon tünetmentessé tehető.

Szeretné megelőzni saját fogai elvesztését?
Kezeltesse időben ínygyulladását rendelőmbem Dióda-lézerrel!

Időpontegyeztetés az alábbi telefonszámon: 00-36-30-9294 866